Carry Slee - Spijt, NL Ebook(epub)

seeders: 0
leechers: 0
updated:
Added by Falcobis in Other > E-Books

Download Fast Safe Anonymous
movies, software, shows...

Files

  • Carry Slee - Spijt.epub (182.0 KB)
  • Torrent downloaded from Demonoid.me.txt (0.0 KB)

Description

Carry Slee - Spijt, NL Ebook(epub)




Carolina Sofia (Carry) Slee

, (Amsterdam, 1 juli 1949) is een Nederlandse kinderboekenschrijfster,
veel van haar boeken zijn verfilmd. Ze schrijft ook boeken voor volwassenen.

Wilt u meer weten over Carry Slee kijk dan HIER




Auteur: Carry Slee
Pagina's: 134
Uitgever: Dutch Media Uitgevers
jaar van uitgifte: 2012
genre: Roman


Beschrijving


Jochem is het mikpunt van getreiter op school. David doet er niet aan mee, maar hij durft er niks van te zeggen.
Op een ochtend krijgen ze van de rector te horen dat Jochem na de klassenavond niet is thuisgekomen. David
voelt zich schuldig. Waarom heeft hij zijn mond nooit opengedaan? Samen met een vriendin gaat hij Jochem
zoeken om te zeggen dat het hem spijt. Dan vinden ze Jochems tas in het meer. Misschien is het al te laat Carry
Slee schreef ruim zeventien jaar geleden dit aangrijpende verhaal over pesten, dat vandaag de dag nog net zo actueel is als toen het voor het eerst verscheen.

Spijt! verwoordt als geen enkel ander boek wat de impact van pesten is voor alle betrokkenen.

Het boek werd bekroond door de Nederlandse Kinderjury en de Jonge Jury. Spijt! is nu verfilmd door regisseur Dave Schram (o.a. Kruimeltje, Pietje Bell, Sonny Boy), die eerder boeken van Carry Slee verfilmde.

Spijt! is het zesde boek van Carry dat op het witte doek is te zien. `Ik heb Spijt! nu herlezen en vind het nog net zo goed als zeven jaar geleden. Chesney, 20 jaar, ex-pester in de Volkskrant `Spijt! vind ik fantastisch. (...) Dit boek heeft een duidelijke boodschap: doe iets! Linda, 25 jaar, ex-gepeste in de Volkskrant

meer details over het boek vindt u hier




Download torrent
182.0 KB
seeders:0
leechers:0
Carry Slee - Spijt, NL Ebook(epub)


Trackers

tracker name
udp://fr33domtracker.h33t.com:3310/announce
http://fr33dom.h33t.com:3310/announce
udp://tracker.openbittorrent.com:80
µTorrent compatible trackers list

Download torrent
182.0 KB
seeders:0
leechers:0
Carry Slee - Spijt, NL Ebook(epub)


Torrent hash: 8EBF9336C89F5FFDE5D5D71F3AB171B2FBCBBC0B